exercise with some real dick

Discussion in 'Straight Adult Websites' started by B_levrone, Jan 25, 2012.

  1. B_levrone

    B_levrone New Member

    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    170
    Albums:
    1
    Likes Received:
    0
  2. bobg4400

    Gold Member

    Joined:
    Jun 11, 2011
    Messages:
    2,227
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Male
    Location:
    UK
    Thats probably the most expensive handjob ever lol. $1000.
    It's kinda hot when shes jerking the black guy though and shes got both hands on it and they only just go round it.
     
  3. B_levrone

    B_levrone New Member

    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    170
    Albums:
    1
    Likes Received:
    0
    oh yeah...so hot!
     
  4. privatejimjones

    privatejimjones New Member

    Joined:
    Mar 14, 2010
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    NYC
    Holy shit, who's the light skin girl with the striped sweater??? She's so hot.
     
  5. BDHB

    BDHB New Member

    Joined:
    Mar 3, 2012
    Messages:
    325
    Albums:
    2
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Southeast USA
    haha Jesus...where am I when all this is happening?