19 y/o and with new thick pics

Discussion in 'Show Off' started by JustHangin', Mar 27, 2008.

  1. JustHangin'

    JustHangin' New Member

    Joined:
    Feb 18, 2008
    Messages:
    209
    Albums:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Texas
    Helloooooo Im young and wanted to share some pics i uploaded a couple of days ago! :biggrin1: bye!
     
  2. D_one and done

    D_one and done New Member

    Joined:
    Sep 14, 2007
    Messages:
    1,154
    Likes Received:
    1
    damn nice pics man!
     
  3. Charles Finn

    Gold Member

    Joined:
    Feb 20, 2006
    Messages:
    2,538
    Albums:
    3
    Likes Received:
    29
    Gender:
    Male
    Location:
    Toledo Ohio
    great cock
     
  4. unabear09

    Gold Member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    7,083
    Albums:
    1
    Likes Received:
    24
    Gender:
    Male
    Location:
    Little Rock, AR
    great looking cock and balls man! That is one fat dick! how big around is that dong? I'll bet you know how to tear a woman a new one lol! great bod to.....got a hella six pack going! edit: just looked at your pics again and noticed your length....how long are you? you are truely a god among men in the cock department! Cheers
     
  5. hottcjimmyv

    hottcjimmyv Member

    Joined:
    Sep 27, 2007
    Messages:
    144
    Albums:
    2
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Location:
    home: Dixie, school: north east
    awesome pics, and he's a hell of a nice gut, too!
     
  6. JustHangin'

    JustHangin' New Member

    Joined:
    Feb 18, 2008
    Messages:
    209
    Albums:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    Texas

    Lol i appreciate it unabear but im only 7.8x6 hardly a God among some real monsters here in LPSG... but it gets the job done... and very well may i add haha... theres a pic with a tape measure that shows my length though! cus if im gonna talk the talk i gotta walk the walk hahaha
     
  7. ActionBuddy

    Gold Member

    Joined:
    Mar 27, 2006
    Messages:
    7,016
    Albums:
    3
    Likes Received:
    6,406
    Gender:
    Male
    Location:
    Seattle (WA, US)
    Great new pics, bud... and I love the old ones too!
     
  8. jonpeters

    jonpeters New Member

    Joined:
    Aug 16, 2006
    Messages:
    69
    Albums:
    1
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    London
    wow very nice pics mr!! great body too ;) and a cock to die for!!
     
  9. uncut1982

    uncut1982 New Member

    Joined:
    Mar 10, 2008
    Messages:
    123
    Likes Received:
    0
    Gender:
    Male
    Location:
    NY
  10. rimmer9

    Gold Member

    Joined:
    Feb 28, 2007
    Messages:
    1,286
    Albums:
    1
    Likes Received:
    68
    Gender:
    Male
    Location:
    Midlands UK
    Very tasty, certainly a mouthfull there.
     
  11. PinkSteel

    Verified Gold Member

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    811
    Albums:
    3
    Likes Received:
    120
    Gender:
    Male
    Location:
    Calgary (AB, CA)
    Verified:
    Photo
    Welcome, you're above avg even here
     
Draft saved Draft deleted