For Unabear09..Uncut Stud MAX GRAND

Discussion in 'Celebrity Endowments' started by B_JasonDawgxxx, May 11, 2008.

  1. B_JasonDawgxxx

    B_JasonDawgxxx New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    5,560
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Male
    Location:
    Beverly Hills Calif
    This is for my friend Unabear09.He asked for some Max Grand pics.So here they are.Enjoy....:tongue:
     

    Attached Files:

  2. B_JasonDawgxxx

    B_JasonDawgxxx New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    5,560
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Male
    Location:
    Beverly Hills Calif
    More Max Grand......:tongue:
     

    Attached Files:

  3. B_JasonDawgxxx

    B_JasonDawgxxx New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    5,560
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Male
    Location:
    Beverly Hills Calif
    And some more Max......:tongue:
     

    Attached Files:

  4. unabear09

    Gold Member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    7,078
    Albums:
    1
    Likes Received:
    36
    Gender:
    Male
    :banana:OMG:yumyum: OMG :eek:p:OMG:32:!!!! I WANT THAT MAN! :blowjob: I want him in me, on me, :wank:beside me, under me, :hail:eek:ver me.....I JUST WANT HIM! Thank you jason:smlove2: :wiggle::notworthy:..... now..... Can I have more?
     
  5. B_JasonDawgxxx

    B_JasonDawgxxx New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    5,560
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Male
    Location:
    Beverly Hills Calif
    Unabear your gonna cause my harddrive to go limp,lol.let me see what I can dig up,lol.
     
  6. unabear09

    Gold Member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    7,078
    Albums:
    1
    Likes Received:
    36
    Gender:
    Male
    if anyone has any videos of this fine hunk of man.....please send them my way. THANK YOU THANK YOU THANK YOU JASON
     
  7. freeballing

    freeballing Active Member

    Joined:
    Sep 20, 2006
    Messages:
    215
    Albums:
    1
    Likes Received:
    161
    Gender:
    Male
    Location:
    Los Angeles, CA
    He's a friend of my neighbors... and was just over here the other day... I didn't even know he did porn until my neighbor mentioned it!! He's actually very nice :)
     
  8. B_JasonDawgxxx

    B_JasonDawgxxx New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    5,560
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Male
    Location:
    Beverly Hills Calif
    Look what I dug up......:tongue:
     

    Attached Files:

  9. unabear09

    Gold Member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    7,078
    Albums:
    1
    Likes Received:
    36
    Gender:
    Male

    lol well damnit!! send him down to alabama for me! I want this man to fuck me.....well i won't go into details....but he is one of the very few men that in real life would go totally gay for....lol i'd swear off women for this man lol
     
  10. B_JasonDawgxxx

    B_JasonDawgxxx New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    5,560
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Male
    Location:
    Beverly Hills Calif
    The last of the Max Dig......:tongue:
     

    Attached Files:

  11. unabear09

    Gold Member

    Joined:
    Jul 17, 2007
    Messages:
    7,078
    Albums:
    1
    Likes Received:
    36
    Gender:
    Male


    OMG JASON! I am about to cum all over myself with out touching my cock! you are the shit man :hail::hail::hail: If you weren't 100's of miles away, I'd kiss you hehe anywhere you wanted keep them cumming....lol no wait keep me cumming lol
     
  12. ital8

    ital8 New Member

    Joined:
    Nov 4, 2004
    Messages:
    210
    Likes Received:
    2
    Just curious, but what is his ethnic background?
     
  13. B_JasonDawgxxx

    B_JasonDawgxxx New Member

    Joined:
    Apr 22, 2008
    Messages:
    5,560
    Likes Received:
    9
    Gender:
    Male
    Location:
    Beverly Hills Calif
    His Bio says......

    He was born july 5th 1969
    Birth name is cesar
    He is Salvadorian
     
  14. 14x8thck

    14x8thck Member

    Joined:
    Jun 3, 2004
    Messages:
    294
    Likes Received:
    6
    Gender:
    Male
    Location:
    Malibu, Ca. & Pacific Palisades, Ca.
    This man is my porn god. I think he is flawless. Perfect smile, outstanding chest (prefer him unshaven) , rock hard abs, an ass that does not quit as well as his COCK! Watch his videos he does it all tops, bottoms, sucks cock like I have never seen, saw him swallow on video his name is Kevin Dean 11.5 one long hot swallow. And bottoms like a pro and you can tell he loves it. He also has a serious S&M side to him.Loves the leather. Movies are worth it. :rolleyes:
     
  15. HellsKitchenmanNYC

    Gold Member

    Joined:
    Oct 31, 2005
    Messages:
    5,840
    Albums:
    1
    Likes Received:
    18
    Gender:
    Male
    Location:
    New York
    OMG he has always been one of my faves too! Thx JD!
     
  16. 14x8thck

    14x8thck Member

    Joined:
    Jun 3, 2004
    Messages:
    294
    Likes Received:
    6
    Gender:
    Male
    Location:
    Malibu, Ca. & Pacific Palisades, Ca.
    Of Brazilizn heritage!
     
  17. atreyu500

    atreyu500 Member

    Joined:
    Apr 25, 2008
    Messages:
    94
    Albums:
    1
    Likes Received:
    1
    Gender:
    Male
    Location:
    California
    I remember the first time I saw him he was cruising me at a club and I thought he was crazy hot - nothing happened, but then I saw him in a video and wish it had. Met him a handful of times since and he is always SO amazingly sweet and nice. A very very handsome guy, and sweet/genuine always.
     
  18. bigone90036

    bigone90036 New Member

    Joined:
    Mar 14, 2007
    Messages:
    339
    Likes Received:
    6
    Gender:
    Male
    I've known him for years. His real name is Renee. Super sweet guy.
     
  19. lvsxy808

    Gold Member

    Joined:
    Jun 27, 2006
    Messages:
    2,580
    Albums:
    2
    Likes Received:
    423
    Gender:
    Male
    Location:
    Surbiton (GB)
    Meh. Never did much for me. I can see why others might like him, but he's not really my style.
     
  20. OCDreamer69

    Verified Gold Member

    Joined:
    Apr 2, 2005
    Messages:
    425
    Albums:
    1
    Likes Received:
    3
    Gender:
    Male
    Location:
    Orange County, CA
    Verified:
    Photo
    Thanks JDawg. Love his uncut cock and everything else about him.
     
Draft saved Draft deleted