Suid Afrikaners of Afrikaans sprekendes

Rosie50

Experimental Member
Joined
Nov 19, 2007
Posts
121
Media
3
Likes
19
Points
103
Location
Outside USA
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Female
Ek vra hierdei vraag gereeld, met min welslae - is daar enige Suid Afrikaners of Afrikaans sprekendes hier?? Raak soms maar bietjie alleen. :smile:
 

Rosie50

Experimental Member
Joined
Nov 19, 2007
Posts
121
Media
3
Likes
19
Points
103
Location
Outside USA
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Female
Wow!! Lekker om so 'n paar mense raak te loop wat wel Afrikaans kan praat of verstaan. Hallo almal. Ook Johannesburg hier!! Waar is die res van julle (wat nie reeds gese het nie) vandaan?
 

dyldo1

Experimental Member
Joined
Jan 16, 2007
Posts
30
Media
23
Likes
21
Points
153
Location
South Africa
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Male
hi daar. ek is ook in Johannesburg. jammer ek is a engelsman.
if that does not bother you feel free to chat anytime.
dylan
 
D

deleted136887

Guest
Kaapstad as ek in die land is( soos nou).
 
7

798686

Guest
Magtig! I love blerrie Afrikaners. :p (even though I'm a Rooinek hehehe).
 

Rosie50

Experimental Member
Joined
Nov 19, 2007
Posts
121
Media
3
Likes
19
Points
103
Location
Outside USA
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Female
Haai Dyldo1, ek gesels graag met "Ingilsmanne" ook hoor. ;o))

Hey Petergroot, hoop jy het 'n baie lekker dag in pragtige Kaapstad.

Ja Mastur... ek's definitief ook trots Afrikaans!!

Baie bly jy kan saam gesels Pieterjoke. Ons sal stadig praat, net solank jy belowe om ook stadig te praat. Ha-ha.

Hoor hier Joll, 'n rooinek wat afrikaners love is defnitief baie welkom op hierdie ...uhm... thread. (Nou wonder ek wat dit in Afrikaans sal wees.)

Okay menere... waaroor gaan ons gesels. Miskien 'n ietsie van onsself - ek sal begin... ek's 'n gewone 50 jarige vrou met my eie besigheid. Ek's getroud (ja!!!) en ek hou van groot uhm... penisse. (Dis darem soveel makliker om dit 'n "cock" in daai taal te noem.) ;o))
 

CyrusV4

Experimental Member
Joined
May 20, 2009
Posts
31
Media
1
Likes
2
Points
93
Location
Cape Town, South Africa
Sexuality
99% Straight, 1% Gay
Gender
Male
En ek is in die Kaap, Panorama gebied. 'n Engelsman met 'n Boerenooi vrou!
Ek is lief vir Afrikaaner dames... die wat nie te skaam is nie.
My vrou is 41, ek is 'n paar jaar ouer, mar nog so jags as toe ek 'n tiener was...
Rosie, kom jy ooit kaap toe?
Hier is 'n lekker web-werf vie groot piele (maar geen suid Afrikkaners daar nie):
horse hung

Ek het twee baie genotvolle "FB's" hier in die kaap... Is daar n Afrikaanse woord daarvoor? Een vertrek binnekort terug huis to in Kanada, so ek soek ten minstens nog een (miskien twee!) Jammer, ek weet ek is vraatsig maar dit is wat ek nodig het.

Ek beskou myself as Heteroflexible, want ek verkies dames maar 'n lekker piel sal ek nie weier nie.

Enige iemand anders in die Kaap?
 
D

deleted136887

Guest
Wel ja. Met die Suid ooster wat gale/hurricane force waai is dit maar moeilik hierso... kannie beach toe nie, kannie gaan seil nie, stap maar met die honde op Tafelberg.
Anyway, hoop alles lekker daar in Jozi.\
Ek is al weer op pad terug ooste toe om te gaan werk tot einde November.
Dan is dit weer silly season in die kaap. Maar kom visit ons einde van die jaar?
cheers.
 
D

deleted136887

Guest
Hier in die Kaap waai die suid-ooster dat dit klap.
Kannie sandy bay toe gaan nie, kannie gaan seil nie. Stap maar op Tafelberg met die honde.
Anyway, kom kuier vir ons hierso in die silly season, ek moet gaan werk in die ooste tot einde November. Meanwhile geniet Jozi en geniet al die groot piele .....cheers

o fok! posted twice.....
anyway.
 
Last edited by a moderator:

Rosie50

Experimental Member
Joined
Nov 19, 2007
Posts
121
Media
3
Likes
19
Points
103
Location
Outside USA
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Female
Hey Cyrus, 'n baie jagse "volwasse" man... hmmmm.... lekker. ;o)) 'n Paar jaar ouer as 41, perfek!! Ek's 50 en baie meer jags as toe ek 'n tiener was. Ek glo nie daar's 'n afrikaanse woord vir 'n fb nie hoor. Baie dankie vir die lead na horse hung toe. Ek sal definitief gaan kyk. Ek's mal oor piele. Dis baie lekker om met 'n mede landsburger te gesels hoor. ;o))
 

B_coko23

Experimental Member
Joined
Sep 24, 2008
Posts
67
Media
0
Likes
2
Points
93
Location
South Africa
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Female
Hella almal!! Ek is in kaapstad! well Im english, not afrikaans, but my boyfriend is Afrikaans!

Enjoy

Coko