Who's the largest Dutch guy at LPSG?

5

595965

Guest
Nog meer Nederlanders? Waar blijven de leden van Holland Members? Over een tijdje maak ik een overzicht van alle opgegeven afmetingen. Akkoord?
 

Dbug

Cherished Member
Joined
Mar 10, 2006
Posts
252
Media
21
Likes
262
Points
293
Location
San Diego, CA, USA
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Male
Van oorsprong Nederlander maar sinds mijn studie aan een Amerikaanse blijven hangen en nu ruim 7 jaar woonachtig in Amerika. Tel ik dan mee als Nederlander?

Lengte 20 cm, omtrek 18 cm.
 
5

595965

Guest
Van oorsprong Nederlander maar sinds mijn studie aan een Amerikaanse blijven hangen en nu ruim 7 jaar woonachtig in Amerika. Tel ik dan mee als Nederlander?

Lengte 20 cm, omtrek 18 cm.

Indrukwekkende foto's! heb je een Nederlands paspoort?
 

OpusCock

Mythical Member
Verified
Gold
Joined
Aug 22, 2011
Posts
640
Media
500
Likes
35,745
Points
523
Location
Breda, Netherlands
Verification
View
Sexuality
99% Straight, 1% Gay
Gender
Male
Grote jongens, die Nederlanders! Wat een prachtige pikken in deze thread. Ik heb gisteren nog even een meetlintje om de mijne geslagen en er een gave foto van gemaakt. Moet eerlijk zeggen dat ik 'm met de groothoek gekiekt heb, dus het ziet er meteen wat spectaculairder uit :) Mijn omtrek is 18 centimeter en de lengte is ongeveer 20 cm.
 

Attachments

Last edited:

Junior_Jack

Experimental Member
Joined
Aug 8, 2009
Posts
10
Media
0
Likes
3
Points
148
Location
Gent (Flanders, Belgium)
Sexuality
100% Gay, 0% Straight
Gender
Male
Grote jongens, die Nederlanders! Wat een prachtige pikken in deze thread. Ik heb gisteren nog even een meetlintje om de mijne geslagen en er een gave foto van gemaakt. Moet eerlijk zeggen dat ik 'm met de groothoek gekiekt heb, dus het ziet er meteen wat spectaculairder uit :) Mijn omtrek is 18 centimeter en de lengte is ongeveer 20 cm.

Wow :eek: Dat ziet er wel heel lekker uit :p

Ik ben dan wel Belg, maar als Nederlandssprekende post ik hier toch maar even. 19cm lang en 14cm omtrek. Niet de grootste, maar ik klaag niet.