young german slut from würzburg

Hey Hon! Howz a goin? I'm new on here. I need some images of you doing some sweet things to yourself to bring me to my great 8" +
I have been with women that won't allow me to fully sink my cock into their moist pussies. So it went oral from there! Is it that some women have deeper cunts than others? Is it just the pain or is it possible damage it can do? I am still only getting around the site and trying to figure all this mad stuff out. Rigtnow Iam hitting 6.5" and I ahven't even started erecting!! This is a little bit of a turn-on though!! Giv eyourself a rub from me. See you round Horny doll

Davon hab ich aber überhaupt nix gemerkt als ich mich hier angemeldet hab. Tja......

Willkommen!

Ich hab mich in der Hinsicht zunächst auch recht einsam gefühlt.
Aber es scheint doch ein paar zu geben, leider nicht viele die aktiv posten.

Ich meinte, dass mir kein einziger deutscher je geschrieben, einen Kommentar oder ein rating oder sonstwas hinterlassen hat.
Es scheint als stehen die deutschen Männer hier alle auf leicht übergewichtige Amerikanerinnen......

Ich hab mich in der Hinsicht zunächst auch recht einsam gefühlt.
Aber es scheint doch ein paar zu geben, leider nicht viele die aktiv posten.

Ich meinte, dass mir kein einziger deutscher je geschrieben, einen Kommentar oder ein rating oder sonstwas hinterlassen hat.
Es scheint als stehen die deutschen Männer hier alle auf leicht übergewichtige Amerikanerinnen......

Even fewer french speakers, it would seem

Even fewer french speakers, it would seem

Pas necessairement, mais pas tous le monde a un bon ortographe, le mien par example est poche alors je prefere ne pas ecrire en francais trop souvent car je m`exprime beaucoup mieux en anglais. Et a la jeune memoiselle, bienvenue au site et bonne chance.

Pas necessairement, mais pas tous le monde a un bon ortographe, le mien par example est poche alors je prefere ne pas ecrire en francais trop souvent car je m`exprime beaucoup mieux en anglais. Et a la jeune memoiselle, bienvenue au site et bonne chance.

oui, l'ortographe, c'est vrai. J'ai cru que tous le monde ici c'etait anglophone a cause de la manque des responses francais/deutsche/outre-monde etc sur le suject de la coupe de monde.