young german slut from würzburg

Longlanger

Just Browsing
Joined
Jun 23, 2010
Posts
2
Media
1
Likes
0
Points
36
Location
Irish and seeing the whole fucking world before I
Sexuality
99% Straight, 1% Gay
Gender
Male
Hey Hon! Howz a goin? I'm new on here. I need some images of you doing some sweet things to yourself to bring me to my great 8" +
I have been with women that won't allow me to fully sink my cock into their moist pussies. So it went oral from there! Is it that some women have deeper cunts than others? Is it just the pain or is it possible damage it can do? I am still only getting around the site and trying to figure all this mad stuff out. Rigtnow Iam hitting 6.5" and I ahven't even started erecting!! This is a little bit of a turn-on though!! Giv eyourself a rub from me. See you round Horny doll
 

thetramp

Expert Member
Verified
Gold
Joined
May 20, 2010
Posts
1,279
Media
22
Likes
154
Points
198
Location
Germany
Verification
View
Sexuality
99% Straight, 1% Gay
Gender
Male
Davon hab ich aber überhaupt nix gemerkt als ich mich hier angemeldet hab. Tja......

Willkommen!

Ich hab mich in der Hinsicht zunächst auch recht einsam gefühlt.
Aber es scheint doch ein paar zu geben, leider nicht viele die aktiv posten.
 

Pandora77

Cherished Member
Gold
Account Deletion Pending
Joined
Dec 28, 2009
Posts
1,562
Media
0
Likes
463
Points
283
Location
Innsbruck (Tyrol, Austria)
Sexuality
100% Straight, 0% Gay
Gender
Female
Ich meinte, dass mir kein einziger deutscher je geschrieben, einen Kommentar oder ein rating oder sonstwas hinterlassen hat.
Es scheint als stehen die deutschen Männer hier alle auf leicht übergewichtige Amerikanerinnen......

Ich hab mich in der Hinsicht zunächst auch recht einsam gefühlt.
Aber es scheint doch ein paar zu geben, leider nicht viele die aktiv posten.
 

sbat

Sexy Member
Joined
Apr 26, 2010
Posts
2,295
Media
0
Likes
28
Points
73
Sexuality
99% Straight, 1% Gay
Gender
Male
Ich meinte, dass mir kein einziger deutscher je geschrieben, einen Kommentar oder ein rating oder sonstwas hinterlassen hat.
Es scheint als stehen die deutschen Männer hier alle auf leicht übergewichtige Amerikanerinnen......

Even fewer french speakers, it would seem
 

Attila the Hung

Admired Member
Joined
Apr 9, 2009
Posts
677
Media
11
Likes
777
Points
248
Sexuality
99% Straight, 1% Gay
Gender
Male
Even fewer french speakers, it would seem

Pas necessairement, mais pas tous le monde a un bon ortographe, le mien par example est poche alors je prefere ne pas ecrire en francais trop souvent car je m`exprime beaucoup mieux en anglais. Et a la jeune memoiselle, bienvenue au site et bonne chance.
 

sbat

Sexy Member
Joined
Apr 26, 2010
Posts
2,295
Media
0
Likes
28
Points
73
Sexuality
99% Straight, 1% Gay
Gender
Male
Pas necessairement, mais pas tous le monde a un bon ortographe, le mien par example est poche alors je prefere ne pas ecrire en francais trop souvent car je m`exprime beaucoup mieux en anglais. Et a la jeune memoiselle, bienvenue au site et bonne chance.

oui, l'ortographe, c'est vrai. J'ai cru que tous le monde ici c'etait anglophone a cause de la manque des responses francais/deutsche/outre-monde etc sur le suject de la coupe de monde.