Probleem met dat ruilen is toch altijd dat je niet hebt wat nog niet online staat...Hij wil enkel ruilen.
Het is hier al langer een handeltje, het voelt zoals vroeger pokemon kaarten wisselen hahaha
Probleem met dat ruilen is toch altijd dat je niet hebt wat nog niet online staat...Hij wil enkel ruilen.
Het is hier al langer een handeltje, het voelt zoals vroeger pokemon kaarten wisselen hahaha
Precies! Mensen doen ook alsof het hun foto’s zijn haha.Probleem met dat ruilen is toch altijd dat je niet hebt wat nog niet online staat...![]()
Hai, ik wil zeker niet gewoon ruilen. Als je je chat terug leest kun je dag ook zienHij wil enkel ruilen.
En als er al iets van is zal het weer geruild moeten worden zoals alle zever in deze groep.... Ik volg nog wel maar lees vooral veel gezever van niets ;-) en nee ik heb niks om te delen... Maar deze groep is een kluchtkenji gooris is daar nu echt niks van?
Als k het gewoon van het net mag plukken, heb ik veel om te ruilen hoorEn als er al iets van is zal het weer geruild moeten worden zoals alle zever in deze groep.... Ik volg nog wel maar lees vooral veel gezever van niets ;-) en nee ik heb niks om te delen... Maar deze groep is een klucht
Dieren kunnen dat moeilijk doen hePrecies! Mensen doen ook alsof het hun foto’s zijn haha.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.