Clem_hrl (Clemhrll)

BigSpoon3

Experimental Member
Media
0
Sexuality
100% Gay, 0% Straight
Does anyone have something about this guy? On OF is Clem_hrl and on IG is Clemhrll.

In my experience he is a scammer. He says he sells sex tapes but once I paid and unlocked the videos there were just normal videos.

Be careful!

• Like
Reactions: vito
Quelqu'un aurait-il des informations sur ce type ? Sur OF, son pseudo est Clem_hrl et sur IG, Clemhrll.

D'après mon expérience, c'est un arnaqueur. Il prétend vendre des vidéos à caractère sexuel, mais une fois le paiement effectué et les vidéos débloquées, il ne s'agissait que de vidéos normales.

Sois prudent!
Je discutais avec lui il y a quelque temps, mais j'ai tout de suite senti que quelque chose clochait, alors j'ai mis fin à la conversation et je l'ai laissé en plan. Le pire, c'est que pendant que je lui envoyais des messages privés, il m'a envoyé une vidéo très osée et a insisté pour que je l'achète, en disant, si je me souviens bien : « Si tu n'achètes pas la vidéo, c'est que tu t'en fiches de moi. »

PS : L'anglais n'est pas ma langue maternelle, veuillez donc m'excuser pour les éventuelles erreurs.

Does anyone have something about this guy? On OF is Clem_hrl and on IG is Clemhrll.

In my experience he is a scammer. He says he sells sex tapes but once I paid and unlocked the videos there were just normal videos.

Be careful!
I was chatting with him a while ago, but I immediately sensed something was off, so I ended the conversation and left him hanging. The worst part is that while I was messaging him privately, he sent me a steamy video and was pressuring me to buy it, saying, "If you don't buy the video, it means you don't care about me," as far as I remember.

PS: English isn't my first language, so sorry for any mistakes.