Dit verhaal is geschreven door
@Stimmty
Het is de derde show van de Bankzitters in de Ziggo Dome 2026. De laatste van deze week. Volgende week zijn er nog een paar. Ik heb een baantje bij de Ziggo Dome en ik zorg voor de catering voor de artiesten. Ik ben wel zeer betrokken geweest bij deze shows, als het gaat om de catering en heb de jongens veel gesproken. Ik ben degene die het eten en snack langs brengt naar de persoonlijke kleedkamers. De jongens zijn na de show gelijk naar hun kleedkamers gegaan om zich op te frissen voor de afterparty. Ik ben al bij Koen, Rob, Raoul en Milo geweest om een paar snacks te brengen, alleen nog snacks brengen bij Matthy. Ik kreeg de opdracht om hem op te halen en te brengen naar de afterparty.
Ik kom aan bij de kleedkamer van Matthy en ik klop op de deur. "Kom binnen", hoor ik Matthy roepen vanuit de kleedkamer. Ik loop de kleedkamer binnen en zie Matthy met een handdoek om zijn middel heen. "Ohh, ik had niet verwacht dat ik jou hier half naakt aan zou treffen", zeg ik tegen hem. "Ja, ik was helemaal bezweet na de show man, dus ik dacht ik ga even douchen", reageerde Matthy. "Ik kom even wat snacks brengen en ik moest je ook ophalen en brengen naar de afterparty", zei ik. "Ohh dat ik goed! Ik moet me nog even afdrogen en omkleden, dan kunnen we gaan. Ga maar nog even zitten op de bank en pak gerust wat van de snacks hoor", zei Matthy tegen mij. Ik ga zitten op de bank. "Hoe vond je de show van vanavond?", vroeg Matthy aan mij. "Ja, deze was veel beter dan de vorige twee shows. Alleen ging het deze keer niet goed bij de Spaanse versie van Je Blik Richting Mij", antwoordde ik lachend. "Achh, hou toch op man", reageerde Matthy lachend. "Dankjewel voor de snacks trouwens!", zei Matthy terwijl hij een bitterbal pakt. Terwijl hij aan het afdrogen was, zat ik te kijken naar zijn lichaam. "Ik zit nu zo naar je te kijken, maar je bent wel echt lean geworden man", zei ik tegen Matthy. "Thanks, probeer wel wat vaker naar de sportschool te gaan de laatste tijd", reageerde Matthy. "Ja, ziet er goed uit!", zei ik toen ik hem met een lach aan keek. Matthy liep richting de bank en stond voor me. "Misschien een gekke vraag, maar zou jij mijn rug even droog kunnen maken?", vroeg Matthy met een lach. "Waarom vraag je dat aan mij?", vroeg ik. "Nou, je bent de enige die dat voor mij kan doen", zei hij met een grijns. "Oké, sure", zei ik. Ik stond op en pakte een handdoek die over de bank hing. Daarmee droogde ik zijn rug af. De handdoek die omzich heen geslagen zat, was strak om zijn middel gebonden. Daardoor zie je dat hij echt een bizar grote en goeie kont heeft. De rug van Matthy was droog. "Thanks man!", zei Matthy. Zonder er bij na te denken geef ik hem een klap op zijn kont. "Ey joh!', zegt Matthy lachend. Hij ziet dat ik ook lach. Ik draaide me om, om weer te gaan zitten. Matthy pakt mijn hand vast en trekt me naar zich toe. We staan tegen elkaar en kijken elkaar lachend aan. Matthy laat zijn handdoek vallen. "Zo, en nu?", vroeg Matthy aan mij. Ik twijfel geen moment en grijp naar zijn billen en ga hem zoenen. Matthy ging aan mijn broek voelen. Hij voelt dat mijn lul hartstikke stijf is. We zijn al ruim een minuut aan het zoenen zonder iets te zeggen. "Ik heb ik tijden nooit zo'n heerlijke kont gevoeld", zei ik. "Wat ben je toch een lekker ding", zei Matthy tegen mij. "Heb je wel eens vaker iets met een jongen gedaan? Want je bent niet gay toch?", vroeg ik aan Matthy. "Nou, ik heb wel vaker met Koen gezoend en we hebben elkaar afgetrokken, maar meer niet. We zijn niet gay, maar vinden het wel leuk om te experimenteren daarmee", antwoordde Matthy. "Oh, dat had ik niet verwacht! Ook niet verwacht met Koen. Wat voel je daarbij als je met hem bezig ben?", vroeg ik aan Matthy. "Ja het voelt heerlijk om dat met Koen te doen, maar heb nog nooit een lul in mijn kont gehad", antwoordde Matthy. "Top, dan gaat daar straks verandering in komen", zeg ik tegen Matthy met een zwoele blik. "Dit blijft ons geheimpje", fluisterde Matthy terwijl hij mij diep in de ogen aan keek. Matthy deed terwijl we aan het zoenen waren, mijn riem af een deed mijn rits open. Hij ging zitten op zijn knieën en trok mijn spijkerbroek omlaag. En ging even wrijven over mijn onderbroek heen. Hij voelde dat ik een grote lul hieronder had. En hij deed zijn hoofd wat dichterbij mijn lul en trekt mijn onderbroek omlaag. Mijn lul klapt tegen zijn gezicht aan. Matthy keek mij vanaf beneden weer diep in mijn ogen aan en moest lachen. "Dit had ik echt even nodig na deze 3 shows", zei Matthy tegen mij. "Ik zal je eens goed verwennen vanavond, Mat. Je hebt dit verdiend!", zei ik terwijl ik met mijn hand door zijn natte blonde haar heen ga. Hij keek mij gulzig aan en Matthy pakte mijn lul vast en slaat mijn lul op zijn tong. Langzaam neemt hij mijn hele lul in zijn mond. Ik beweeg zijn hoofd rustig heen en weer. Ondertussen doe ik mijn vest uit en daaronder heb ik nog een tanktop aan, ook die trek ik uit en gooi ze bij de kleding van Matthy. Ik doe mijn hand weer op zijn hoofd en de andere hand op zijn kin. Ik bepaal het tempo en ik ga steeds sneller. We genieten beide enorm. Op een gegeven moment kijkt Matthy mij aan en ik duw zijn hoofd helemaal tegen mij aan, zodat mijn hele lul diep in zijn heel zit. Hij kijkt mij aan met tranen in zijn ogen. Hij geniet ervan. Ik laat zijn hoofd los en haalt mijn lul uit zijn mond. Het speeksel zit overal rond zijn mond. Matthy staat op zoent mij. "Wat heb jij toch een heerlijk lichaam", zegt Matthy terwijl hij zijn hand over mijn lichaam wrijft. Matthy gaat met zijn knieën op de bank zitten met zijn borst op de leuning en kont naar achter. Ik stap uit mijn broek en onderbroek en gooi hem bij de rest van onze kleren. Ik pak Matthy zijn gladgeschoren billen vast en ga hem even goed rimmen. Ik hoor dat Matthy ervan geniet. Ik spuug nog even op mijn lul en begon te wrijven met mijn lul rond zijn anus. Matthy begon te kreunen. Rustig steek ik mijn lul in zijn kont en hij schreeuwt het uit. "Haal diep adem", zeg ik tegen Matthy. Ik ga steeds dieper en op een gegeven moment zit ik er helemaal in. "En hoe voelt dat?", vraag ik aan hem. "Pijnlijk maar heerlijk", zegt Matthy. "Nu gaan we echt beginnen", zeg ik tegen Matthy. Ik begin heen en weer te gaan en Matthy begint hard te kreunen. Ik ga steeds harder en ik sla op zijn kont en zeg: "Van wie is dit heerlijke kontje?", zeg ik tegen Matthy. "Van jou!", zegt hij terwijl hij achterom kijkt. "Van wie?", schreeuw ik tegen hem. "Van jou!", schreeuwt Matthy terug. "Goedzo", zeg ik terwijl ik mijn lul uit zijn kont haal. Matthy is buitenadem maar zit heerlijk te genieten. Ik gooi hem met zijn rug op de bank en gooi zijn benen omhoog. Ik doe gelijk mijn lul in zijn kont en neuk hem weer hard. "En ga je dit nu vaker doen met Koen", vraag ik aan Matthy. "Ja absoluut!", reageerde hij hijgend. Terwijl ik hem neuk ga ik op hem liggen en beginnen we te zoenen. Ik haal mijn lul uit zijn kont en ik ga op de bank zitten en Matthy komt gelijk op mijn lul zitten en gaat op mij rijden. Ik pak zijn kont vast en help hem heen en weer gaan.
Opeens hoorde we de deur open gaan Koen staat ineens in de deuropening. Hij kijkt vol verbazing naar mij en Matthy die op mijn lul zit. "WTF! Waarom ben ik niet uitgenodigd voor deze after?", vraagt Koen. Hij sluit de deur achter zich en doet de deur op slot. "Mag ik joinen?", vroeg Koen aan ons. Matthy keek mij aan en ik knikte naar hem. "Ja, is goed!", zegt Matthy tegen Koen. "Ik had niet verwacht dat jij aan het neuken zou zijn met die jongen die we zo knap vonden", zegt Koen tegen Matthy. Ik keek Koen en Matthy verbaast aan. "Hebben jullie het al eerder over mij gehad?", vroeg ik. "Ja, gisteren zei Koen tegen mij... 'Als we ooit een derde persoon in bed zochten, moeten we hem bellen. Hij is best knap!'", antwoordde Matthy. "OMG, nou hier ben ik dan! Maar jullie hebben elkaar nog nooit echt geneukt toch?". "Nee klopt, alleen gezoenden elkaar afgetrokken", antwoordde Koen. "Ja, dat had ik al tegen hem verteld", zegt Matthy. Koen moest lachen. "En hoe voelt het om een lul in je kont te hebben?", vraagt Koen aan Matthy terwijl hij zijn kleren uittrekt. "Nou, dat ga jij zo zelf ook ervaren", zegt Matthy terwijl hij weer begint met rijden. Koen zag dat ik naar hem zat te kijken toen hij zich uitkleden. Ik zie dat Koen echt een bizar grote lul heeft. Hij gaat naast me op de bank zitten. "Je liegt echt niet in de video's, hij is echt bizar groot. Ook echt een heerlijke kont trouwens!", zei ik tegen Koen. "Over de lengte van mijn lul zal ik nooit liegen en dat kontje... Dat is straks van jou", zegt Koen met een knipoog. Hij kijkt me indringend aan en begint me te zoenen. Met één hand heb ik de lul van Koen vast en met de andere hand heb ik de kont van Matthy vast. " Ik zal jullie een even goed verwennen", zei ik. Ze moesten beide lachen. Matthy gaat van mijn lul af. "Nu is het jou beurt, Koen!", zegt Matthy tegen Koen. De jongens staan beide op en beginnen elkaar te zoenen. Ik ga tussen hun in op mijn knieën zitten en houd allebei de lullen vast. Ik neem eerst die van Koen in mijn mond en ondertussen trek aan de lul van Matthy. Ze gaan boven mij flink los met zoenen. Nu ga ik de lul van Matthy zuigen en trek ik aan de lul van Koen. "Ik had nooit verwacht nadat jij dat gister tegen mij zei over hem, dat het de dag erna al zou gaan gebeuren", zegt Matthy tegen Koen. "Ik ook niet. En het is al helemaal geen straf dat het met deze knappe jongen is", antwoordde Koen. Koen pakte mijn kin beet. "Kom is omhoog, knapperd", zeg hij. Ik kwam omhoog en we begonnen met z'n drieën te zoenen. Mijn handen gingen naar beide kontjes van de jongens en ik begon bij allebei een vinger in hun kont te doen. Ze genoten daarvan merkte ik op. "Deze kontjes zijn nu van mij!", zeg ik terwijl ik op beide kontjes een harde klap geef. Ik sleur Koen op de bank en leg hem met de rug op de bank. Zijn benen doet hij omhoog en ga achter hem zitten en leg zijn benen in mijn nek. "Ben je er klaar voor?", vroeg ik aan Koen "Wel rustig beginnen hè!". Ik vraag Matthy of hij even op mijn lul wilt tuffen en hij geeft me een kus daarna. Ik wrijf het speeksel uit en ik ga rustig met mijn lul in de kont van Koen. Koen schreeuwt het uit. Matthy gaat met zijn knieën op de bank, bij het hoofd van Koen zitten. Matthy steekt zijn lul in de mond van Matthy zodat hij stil blijft. Langzaam ga ik heen en weer. Matthy en ik gaan beide steeds harder. Ik zit diep in zijn kont en Matthy zit diep in zijn keel. Matthy en ik buigen naar elkaar toe om elkaar te zoenen. Ik zie dat Koen het zwaar heeft maar hij geniet ervan. Ik ga op het lichaam van Koen liggen, maar ik blijf hem neuken. Mijn ballen kletsen tegen zijn kont aan. Matthy haalt zijn lul uit zijn mond en ik spuug in de mond van Koen. "Sletje van me!", zeg ik tegen Koen. Matthy stopt zijn lul nu in mijn mond en neemt mij hard in de mond. Ik kijk Matthy diep in de ogen aan ik begin hem een tijdje goed te pijpen. Op een gegeven moment haalt Matthy zijn lul uit mijn mond en gaat mij zoenen. Ik haal mijn lul uit Koen zijn kont. "En hoe voelde dat?", vroeg Matthy aan Koen. "Had niet verwacht dat ik het zo lekker zou vinden". Koen gaat zitten op de bank. Matthy en ik gaan er naast zitten en we gaan elkaar weer zoenen met z'n drieën. Matthy pakt de lul vast van Koen en begint met aftrekken. "Ik wil dat jullie samen mij gaan pijpen", zegt Koen terwijl hij ons allebei aankijkt. Matthy en ik gaan samen voor hem op onze knieën zitten en Koen zit op de bank. Matthy en ik gaan beide met onze tongen over de lul van Koen heen. "Ik heb nog nooit zo'n grote lul gezien. En ben blij dat ik deze met Mat mag delen.", zeg ik. Koen aait over onze hoofden heen. Matthy geeft mij de ruimte om de hele lul van Koen in mijn mond te nemen, die kans pak ik. Ik neem de lul in mijn mond totdat ik bij zijn ballen zit. Ze wrijven beide door mijn haar heen. Koen en Matthy kijken elkaar aan. "Wat een heelijk pijpsletje is het ook", zegt Koen tegen Matthy. Ik haal zijn lul uit mijn mond en moet even op adem komen. "Nu mag het andere pijpsletje zijn gang gaan", zeg ik. Matthy pakt Koen zijn lul vast, die helemaal onder mijn speeksel zit. Matthy gaat net zoals ik er vol voor en neemt Koen zijn lul helemaal in zijn mond. "Weet je wat ik denk Koen... Dat Mat wel 2 lullen tegelijk aan kan, in zijn mond", zeg ik tegen Koen. Matthy kijk mij aan. "Ben je helemaal gek? Dat kan toch niet?", zegt Matthy. Koen en ik staan op en gaan naast elkaar staan. Matthy gaat op zijn knieën voor ons zitten. Ik doe mijn lul zo dichtbij mogelijk bij de lul van Koen. "Nou probeer maar", zegt Koen tegen Matthy. Matthy kijkt ons aan en doet beide lullen in zijn mond. "Ik wist wel dat het pijpsletje het wel kon", zei ik tegen Koen terwijl ik hem aan keek. Ik begin Koen te zoenen. Met 1 hand heb ik het hoofd van Matthy vast en met de andere ga ik het kontje van Koen vingeren. Matthy heeft het zwaar en stopt met pijpen. "Kom we gaan weer zitten", zeg ik tegen Matthy en Koen. We gaan zitten op de bank en zit tussen hun in. "Tijd voor de Grande Finale?", vraag ik terwijl ik ze allebei aan keek. Ik pakte beide lullen vast en begon ze af te trekken. Ik ging steeds heen en weer met mijn hoofd om ze te zoenen. Op een gegeven moment kreunde ze beide hard en kwamen ze tegelijk klaar. Hun cum ligt op hun lichaam en zuig elke druppel op bij Koen en begin hem te zoenen. Daarna draai ik naar Matthy toe en doe ik hetzelfde. Ik sta op en pak de handen van Matthy en Koen. "Ga allebei op je knieën zitten en open je mond". Ze luisteren goed naar mij. Ik begin met aftrekken en na 10 seconden kwam ik al klaar. Ik probeerde goed te richten in de monden van de jongens maar het zit over hun hele gezicht. Ik buig naar ze toe en lik mijn cum van hun gezicht af. "En hoe vonden jullie het met mij erbij?", vroeg ik aan ze. "We gaan je zeker vaker vragen voor dit, want dit was heerlijk", zegt Matthy. "Dat vond ik ook", zei Koen. "Jullie hebben mijn nummer, dus jullie kunnen altijd bellen. Want ik vond het ook heerlijk", zeg ik tegen Matthy en Koen. "Zullen we nog even met z"n alle snel afspoelen onder de douche, voordat we naar de afterparty gaan?", vroeg Koen aan Matthy en mij. "Ja, dat is goed. Ga jij ook mee naar de afterparty? Wij kunnen dat wel regelen", zegt Matthy. "Ahh thanks man!", zeg ik. "En niemand komt dit te weten wat we allemaal hebben gedaan", zegt Koen.