- Media
- 0
- Sexuality
- 100% Gay, 0% Straight
And most likely never captured on camera because it is too difficult to get the whole thing in one frame. It all makes sense now ..Sometimes....what someone thinks is a fake...a certain size of length or girth or both....may not actually be an "impossible" size...but is actually very possible....just not common place.
And most likely never captured on camera because it is too difficult to get the whole thing in one frame. It all makes sense now ..
Ganz meiner Meinung. Das Foto, das ich hier zeige, wurde fälschlicherweise auch als Copyshop-Herstellung bezeichnet. Dabei ist es ein Originalfoto und auch kein Dildo in der Hose. Es gibt halt diese Exemplare die etwas größer sind als die Breite NormManchmal ... ist etwas, das jemand für eine Fälschung hält ... eine bestimmte Länge oder ein bestimmter Umfang oder beides ... vielleicht gar keine „unmögliche“ Größe ... aber es ist durchaus möglich ... nur eben nicht alltäglich.
I do not soak or write German. So I have no idea of what was translated, and what was replied. On a post I made over three years ago.Ganz meiner Meinung. Das Foto, das ich hier zeige, wurde fälschlicherweise auch als Copyshop-Herstellung bezeichnet. Dabei ist es ein Originalfoto und auch kein Dildo in der Hose. Es gibt halt diese Exemplare die etwas größer sind als die Breite Norm
View attachment 136781311
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.