Ferry doedens

Tering! Zo veel PM’s heb ik ontvangen. Lastig om ze allemaal te beantwoorden! Heeft trouwens iemand nieuwe filmpjes/foto’s van hem? Hij heeft een premium OF account nu ook. Over 2 weken zal ik mij eens abonneren.

• Like
Reactions: Georgebenl
Tering! Zo veel PM’s heb ik ontvangen. Lastig om ze allemaal te beantwoorden! Heeft trouwens iemand nieuwe filmpjes/foto’s van hem? Hij heeft een premium OF account nu ook. Over 2 weken zal ik mij eens abonneren.

Heey remco kan je mij filmpje en fotos sturen

• Like
Reactions: Kjp27888
Ineens super populair

• Like
Reactions: remco6441
Begint idd aardig vermoeiend te worden. Neem gewoon direct contact op met iemand, of wees niet zo skeer en abonneer op hem, desnoods alleen z'n gratis pagina, kun je daar gewoon lopen kweilen!

• Like
Reactions: Knorrie
Beste mensen... ik had hier wat vids/pics gedeeld van Ferry. In het begin was het leuk. Ik genoot van de aandacht. Werd in een keer populair. Maar al een paar dagen voel ik me schuldig. En dan kreeg ik vandaag ook nog een bericht van Ferry zelf op OF. Hoe geil hij ook mag zijn... ik stop met delen van zijn content. Ga zelf maar op zoek naar zijn content op OF Free en premium.