Ferry doedens

Beste mensen... ik had hier wat vids/pics gedeeld van Ferry. In het begin was het leuk. Ik genoot van de aandacht. Werd in een keer populair. Maar al een paar dagen voel ik me schuldig. En dan kreeg ik vandaag ook nog een bericht van Ferry zelf op OF. Hoe geil hij ook mag zijn... ik stop met delen van zijn content. Ga zelf maar op zoek naar zijn content op OF Free en premium.
Respect voor je besluit!

Ha Ferry,
Ik neem aan dat je meeleest op dit forum. Wellicht een goed idee om zelf een (openbaar) profiel aan te maken en mee te doen aan de discussies en - uiteraard - om zelf soms wat materiaal te posten..... ;)
Dat maakt ons allemaal blij (lees: extra geil) en lijkt me ook goed voor je klandizie op OF. :)

• Like
Reactions: Jojorabbit1
Te zien aan zijn nude pic past hij prima op lpsg. Hij heeft immers een serieus grote pik. Zou inderdaad gaaf zijn als Ferry actief mee gaat doen op dit forum.

• Like
Reactions: CamKing
Je kan gewoon abonneren op OF zonder creditcard :oops:

Hallo ik hoor jullie wel allemaal zeggen dat we zelf een account moeten aanmaken en alles maar kan iemand me dan vertellen hoe dat moet zonder creditcard?

Nadat je een account aanmaakt op OF ga je naar OnlyFans daar klik je op 'alternative method' en daar kun je via iDeal geld in je 'wallet' doen, waarmee je gewoon een abonnement kunt betalen. Succes!

Begint idd aardig vermoeiend te worden. Neem gewoon direct contact op met iemand, of wees niet zo skeer en abonneer op hem, desnoods alleen z'n gratis pagina, kun je daar gewoon lopen kweilen!

Stop inderdaad met all die DM verzoekjes om de pics te ontvangen. De thread wordt er door verpest...

Stop inderdaad met all die DM verzoekjes om de pics te ontvangen. De thread wordt er door verpest...
Idd... ik zelf heb wat content van hem hier geplaatst... en na een paar dagen heeft hij zelf contact met mij opgezocht. Mijn excuses aangeboden en ik stop met delen van zijn content. En dat heb ik hier ook duidelijk gemaakt. Waar men begrip voor heeft. Maar ik krijg nog genoeg berichten... kan je die vids sturen.

Wie hier nog dingen wilt delen moet je zelf weten. Maar ik ga liever praten over zijn lul, looks, fetish en dergelijke. Lekker pervy of zo Haha

• Like
Reactions: CamKing
Wie hier nog dingen wilt delen moet je zelf weten. Maar ik ga liever praten over zijn lul, looks, fetish en dergelijke. Lekker pervy of zo Haha

Ja, precies. Laten we het daarover hebben! Ik zou graag zijn dikke perfecte paal leegzuigen. En dan mag hij bij mijn lul hetzelfde doen. Of ik spuit over z'n abs. Wat zou jij willen doen, Remco?

• Like
Reactions: remco6441