Guys in Sweden

D

deleted382

Guest
Tjabba !

Tänkte bara se om det bara är de två jag redan känner eller om det är fler som bor i Sverige på LPSG :)

ben wants xxl: Hallå... jag är från Sverige :)
Har ingen jättestake själv (19) men är galen och fixerad i stora kukar :)

mcp75:
Originally posted by ben wants xxl@Jan 3 2005, 07:08 AM
Hallå... jag är från Sverige :)
Har ingen jättestake själv (19) men är galen och fixerad i stora kukar :)
[post=271668]Quoted post[/post]​

som jag alltså...

OpenMind: Tjena killar!
Jag är med från sverige.
Är en 18årig kåt kille (ca 18-19cm) som gillar kukar. :)
Någon utav er som har någon erfarenhet som ni vill dela med er av?

wolverine: tänkte höra om nån har nån erfarenhet av CBC Stockholm ? Tänkte ansöka om medlemskap i en klubb för stora pojkar... :D Fråga: ALLA man pratar med har över 20 cm men tittar man på nån udersökning så visar den oftast på att ca 3-5 % av den manliga delan av befolkningen besitter ett organ över 18cm. verkar som att alla jag känner tillhör dessa 3-5%... Vill med i denna klubb för att få ett bevis på mitt organ ! nej , jag orkar inte och vill inte visa den för de jag fylle snackar med...

Sant att gay-genomsnittet när man snackar med människor verkar vara 20 cm, men när nån klämmer på min så brukar reaktionen vara att jag har den största dom har sett...... CBC har jag ingen aning om vad det är.....

Kul att allas vår Mr Mark talar svenska! Får vi se honom här snart?

Det får bli nästa fråga, hur många av svenskarna är i Stockholm :) ?

Hei, Hei! Ville bare hilse på. Nok en fra norge her... Merker at jeg har litt samme fascinasjon som dere.. selv ligger jeg på rundt 20cm..

Hej!

Jag är också från Sverige! Jo, välutrustad är jag och jag söker kvinnor och har satt in en och annan annons på olika sex-sidor. Men det är fruktansvärt svårflörtat! Det är kul med en sida som LPSG!

Och just det, jag är från Stockholm.