Zag eens een video filmpje van hem on snap chat ,hij zal toen 15/16 jaar zijn geweest .Op die video zat hij zich gewoon af te rukken ,inderdaad hij heeft een grote .Dat filmpje is later verwijderd ,valt waarschijnlijk onder jeugd zonde !
Dat rukken doen alle jongetjes van zijn leeftijd ,alhoewel zijn penis in alle glorie te zien was , ging de meeste aandacht van de mensen die reageerden toch naar zijn ogen !

paar maanden geleden al weer kreeg ik de rechter foto toegestuurd van een vriend van mij die met hem chatte op bullchat, hij zat op dat moment in Amsterdam hij is bi vertelde die vriend van mij maar doet het stiekem en anoniem met mannen.. zie de linker foto en zie zijn moedervlek boven op zijn bost dus klopt deze foto’s komen op die details over een

Attachments

paar maanden geleden al weer kreeg ik de rechter foto toegestuurd van een vriend van mij die met hem chatte op bullchat, hij zat op dat moment in Amsterdam hij is bi vertelde die vriend van mij maar doet het stiekem en anoniem met mannen.. zie de linker foto en zie zijn moedervlek boven op zijn bost dus klopt deze foto’s komen op die details over een
No way! Is er meer?

Hoe zeker is dat? Ik zie een moedervlek die niet op beide foto's zichtbaar is.

Hij heeft een relatie met Demi van den Wildenberg een zogenaamde alteete en influencer je kunt het meer influencer noemen