Ferry doedens

Lol.. gaan we weer. Volgens mij had hij al aangegeven dat hij ze niet meer ging sturen. Dus beetje zinloos om weer de thread vol te gaan stammen met "ook naar mij", "kun je ze naar mij sturen", "me too", etc..

weet iemand hoeveel cum vids er op zijn OF's staan? Of is dat 'wasbak' filmpje de enige?
Wasbak is enige. Rest is maar paar seconden lang en stelt helemaal niets voor. Alleen maar click bait voor meer abonnees....

Hij blijft ook maar zeggen "ik heb zo veel nieuwe content gemaakt, kan niet wachten om het te delen." Uhm, vriend, wat houd je tegen om het te delen!? Het enige wat we te zien krijgen is een teaser van twee seconden (of alleen een foto), en dan de samenwerking met Levy? Levy is straight, en de foto's zien er al geforceerd uit; hij doet het alleen maar voor de abonnees, niet omdat hij het nou lekker vindt met Ferry. Erg jammer allemaal

Hij blijft ook maar zeggen "ik heb zo veel nieuwe content gemaakt, kan niet wachten om het te delen." Uhm, vriend, wat houd je tegen om het te delen!? Het enige wat we te zien krijgen is een teaser van twee seconden (of alleen een foto), en dan de samenwerking met Levy? Levy is straight, en de foto's zien er al geforceerd uit; hij doet het alleen maar voor de abonnees, niet omdat hij het nou lekker vindt met Ferry. Erg jammer allemaal
Inderdaad. Lijkt tamelijk ongemakkelijk. :(

Een oplossing; allemaal ontvolgen... maar al die kansloze fanboys blijven geilen op een like van hem
Haha.... dankzij deze kansloze fanboys, strijkt mij maandelijks € 75.000 per maand op. Als we de media mogen geloven. En dat alleen maar door clickbait beloftes te doen..... die hij niet waar maakt :joy::joy::joy: Ik moet zeggen..... slimme jongen. Goed geleerd van zijn mattie Levy ;)

• Like
Reactions: jasperdejong