Basch
Worshipped Member
- Media
- 0
- Sexuality
- 100% Gay, 0% Straight
A thread you should read with Google translate in another tab...
glad you come in this threadA thread you should read with Google translate in another tab...
Klopt.... ook zijn only fans avontuur. Zijn laatste foto’s zijn desperate.... totaal geen chemie en eigenlijk best wel zielig om te zien..... Trying too much!`zijn carrière is over
Ik vind het ook allemaal een beetje sneuig. De BN-ers in NL zijn zo voorspelbaar. Cokeverslavinkje, botoxje bijwerken, seksschandaaltje, oeh nee zag ik totaal niet aankomen ben erg geschrokken, kliniekje, failliet, kijk mij kijk mij zielig zielig zielig, Jinekje doen, buzz creëren, contractje afwerken met ome John of ome Peter, ergens jurylid of een realityprogramma...Zijn laatste foto’s zijn desperate.... totaal geen chemie en eigenlijk best wel zielig om te zien..... Trying too much!
Perfecte samenvatting.Ik vind het ook allemaal een beetje sneuig. De BN-ers in NL zijn zo voorspelbaar. Cokeverslavinkje, botoxje bijwerken, seksschandaaltje, oeh nee zag ik totaal niet aankomen ben erg geschrokken, kliniekje, failliet, kijk mij kijk mij zielig zielig zielig, Jinekje doen, buzz creëren, contractje afwerken met ome John of ome Peter, ergens jurylid of een realityprogramma...
Ennnn REPEAT.
Maar uiteindelijk sta je gewoon met je pik op het internet.
Dat is er inmiddels. Filmpje met hem en Levy. Beetje geforceerd gedoe. Totaal niet erotisch of opwindend....En hopelijk verschijnt er weer nieuw materiaal!
DeelDat is er inmiddels. Filmpje met hem en Levy. Beetje geforceerd gedoe. Totaal niet erotisch of opwindend....
Deel
Dat is er inmiddels. Filmpje met hem en Levy. Beetje geforceerd gedoe. Totaal niet erotisch of opwindend....
Post het alsjeblieftDat is er inmiddels. Filmpje met hem en Levy. Beetje geforceerd gedoe. Totaal niet erotisch of opwindend....
Ik kwam alleen maar hier omdat het het gesprek van de dag was en ik het wilde zien, maar aantrekkelijk vind ik hem niet en zijn gedrag al helemaal niet. Ik heb dan ook nul interesse in zijn OF, en zelfs het uitgelekte filmpje viel tegen. Zo geforceerd en overduidelijk niet bezig met sensualiteit maar gewoon aandachtsgeil. Waar niks mee mis is, maar own dat dan gewoon in plaats van bij Jinek een beetje te gaan zitten acte... ehm huilen.Dit soort treads blijven mede levendig doordat er pics worden gepost. Doordat alles gewist wordt, gaat de aandacht helaas afnemen.
Beetje grabbelen hier en daar.View attachment 30012561 Veel spannender dan dit heb ik nog niet gevonden....
Lekker... maar ziet er wel beetje scripted uit
Ik vind het ook allemaal een beetje sneuig. De BN-ers in NL zijn zo voorspelbaar. Cokeverslavinkje, botoxje bijwerken, seksschandaaltje, oeh nee zag ik totaal niet aankomen ben erg geschrokken, kliniekje, failliet, kijk mij kijk mij zielig zielig zielig, Jinekje doen, buzz creëren, contractje afwerken met ome John of ome Peter, ergens jurylid of een realityprogramma...
Ennnn REPEAT.
Maar uiteindelijk sta je gewoon met je pik op het internet.
.[/QUOTE
mijn bericht is net weggehaald, kreeg waarschuwing
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.