Jaden010
1st Like
- Media
- 0
- Sexuality
- 50% Straight, 50% Gay
Beter kijken in de benoemde thread, ze staan er nog in hoorDat is niet naakt
Ik bedoel zn pijp video en spuitBeter kijken in de benoemde thread, ze staan er nog in hoor
Nogmaals: al die video's staan in die benoemde threadIk bedoel zn pijp video en spuit
Ja recent nieuwe pijpvid met face van hem gezien. Maar staat op de do not post list….nog iemand iets gezien of gehoord van hem?
Kan je die sturen op snapJa recent nieuwe pijpvid met face van hem gezien. Maar staat op de do not post list….
waar vind je dat account?hij is weer zeer actief als findom account,
waar vind je dat account?
Voelt hij dan ook wat voor mannen, of werkt dat niet zo? Als je opgewonden raakt van financiële controle over een man, lijkt me dat niet per se ‘hetero’. Of hij heeft gewoon geld nodig, wat mij waarschijnlijker lijkthij is weer zeer actief als findom account,
Geen idee, ik vind het sowiezo al frappant hoe snel hij een meeting/collab doet met een beroemde sub terwijl ik hem al 3 jaar ongv dm voor findom gerelateerde dingen... ik vind het een steek in de rugVoelt hij dan ook wat voor mannen, of werkt dat niet zo? Als je opgewonden raakt van financiële controle over een man, lijkt me dat niet per se ‘hetero’. Of hij heeft gewoon geld nodig, wat mij waarschijnlijker lijkt
Het is niet voor niets een beroemde sub hè. Die heeft ook een eigen OF en Twitter waarschijnlijk en dus ook een following, en crossposten levert dan meer volgers op en meer volgers is geld. Waarom zou hij daarvoor een random iemand gebruiken...Geen idee, ik vind het sowiezo al frappant hoe snel hij een meeting/collab doet met een beroemde sub terwijl ik hem al 3 jaar ongv dm voor findom gerelateerde dingen... ik vind het een steek in de rug
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.