Hmmm… “gunde” hij maar mn €180 terug na me opgelicht te hebbenHij verkoopt nog steeds! Maar hij wilde niet aan mij verkopen want ik was 18 en gunde me het geld aan andere dingen
Hmmm… “gunde” hij maar mn €180 terug na me opgelicht te hebben
Had vaker iets gekocht bij ‘m en de derde keer kreeg ik niks en heeft ie me geblokkeerdOh wat dan? Heb je niksgekregn??
bij mij ook gedaan. Gelukkig via Paypal gedaan dat ik t geld terug kon krijgen. 1e keer had die wel netjes gestuurd.Had vaker iets gekocht bij ‘m en de derde keer kreeg ik niks en heeft ie me geblokkeerd
Slim. Via Tikkie kon het helaas niet. Maar wel goede tip voor zij die graag willen kopen bij hem!bij mij ook gedaan. Gelukkig via Paypal gedaan dat ik t geld terug kon krijgen. 1e keer had die wel netjes gestuurd.
Als je niet via de friends and family methode hebt betaald kun je het proberen, maar idk of ze er in meegaan na een langere tijdik heb ook meerdere keren via paypal gedaan. kan ik dit nog terug krijgen? heb ook nooit wat gehad wist niet dat dit mogelijk was. best wat geld gestuurd namelijk
Mij ookwilt iemand mij de naakt fotos/videos op snap sturen
Er stonden een aantal foto's en video's op deze thread, maar deze zijn helaas verwijderd.hij heeft er toch geen?
Heeft hij een grote pik?Er stonden een aantal foto's en video's op deze thread, maar deze zijn helaas verwijderd.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.