Ferry doedens

`zijn carrière is over
Klopt.... ook zijn only fans avontuur. Zijn laatste foto’s zijn desperate.... totaal geen chemie en eigenlijk best wel zielig om te zien..... Trying too much!

Net als deze tread.... een stille dood gestorven.... :joy::joy::joy:

Zijn laatste foto’s zijn desperate.... totaal geen chemie en eigenlijk best wel zielig om te zien..... Trying too much!
Ik vind het ook allemaal een beetje sneuig. De BN-ers in NL zijn zo voorspelbaar. Cokeverslavinkje, botoxje bijwerken, seksschandaaltje, oeh nee zag ik totaal niet aankomen ben erg geschrokken, kliniekje, failliet, kijk mij kijk mij zielig zielig zielig, Jinekje doen, buzz creëren, contractje afwerken met ome John of ome Peter, ergens jurylid of een realityprogramma...

Ennnn REPEAT.

Maar uiteindelijk sta je gewoon met je pik op het internet.

Ik vind het ook allemaal een beetje sneuig. De BN-ers in NL zijn zo voorspelbaar. Cokeverslavinkje, botoxje bijwerken, seksschandaaltje, oeh nee zag ik totaal niet aankomen ben erg geschrokken, kliniekje, failliet, kijk mij kijk mij zielig zielig zielig, Jinekje doen, buzz creëren, contractje afwerken met ome John of ome Peter, ergens jurylid of een realityprogramma...

Ennnn REPEAT.

Perfecte samenvatting.

Dit soort treads blijven mede levendig doordat er pics worden gepost. Doordat alles gewist wordt, gaat de aandacht helaas afnemen.
Ik kwam alleen maar hier omdat het het gesprek van de dag was en ik het wilde zien, maar aantrekkelijk vind ik hem niet en zijn gedrag al helemaal niet. Ik heb dan ook nul interesse in zijn OF, en zelfs het uitgelekte filmpje viel tegen. Zo geforceerd en overduidelijk niet bezig met sensualiteit maar gewoon aandachtsgeil. Waar niks mee mis is, maar own dat dan gewoon in plaats van bij Jinek een beetje te gaan zitten acte... ehm huilen.

Ennnn REPEAT.

klopt helemaal!

• Like
Reactions: PopularTongue